Reklama zewnętrzna citylight to nowoczesna forma reklamy, która zdobywa coraz większą popularność. Tradycyjne bilboardy mają swoje zalety, jednak to właśnie reklamy citylight, umieszczone na przystankach czy słupach, skuteczniej przyciągają uwagę potencjalnych klientów.
Reklama zewnętrzna citylight to stanowiąca element miejskiego krajobrazu reklama, która subtelniej niż bilboard, a zarazem skuteczniej przyciąga uwagę potencjalnych klientów. Czekając na autobus czy spacerując po mieście możemy zapoznać się z ofertą danej marki naturalnie i bez zbędnej oscentacyjności. Klasyczne bilboardy to duże koszty dla przedsiębiorców. Citylight to skuteczność kosztująca nas znacznie mniej.
Citylight i reklama zewnętrzna kontra bilboardy
Podstawową różnicą między reklamą typu citylight a bilboardem jest jej wielkość. Citylight to są nośniki reklamowe umieszczane na deptakach, przystankach autobusowych i innych więzłach komunikacyjnych, o wymiarach 1,2m x 1,8m. Bilboardy z kolei to większe reklamy, których wymiary to najczęściej 6m x 3m.
Kolejną różnicą między reklamą citylight a bilboardem jest cena samej reklamy. Citylight kosztuje nas średnio 690 zł – 1990 zł za miesiąc, w zależności od rodzaju oraz miejsca umieszczenia reklamy. Koszty bilboardu to z kolei wydatek rzędu 590 zł – 3990 zł za miesiąc.
Warto też zwrócić uwagę na podejście do reklam klientów. Bilboardy, choć większe, przykuwają wzrok kierowców stojących w korkach, i z uwagi na coraz częstsze skojarzenia z kampaniami politycznymi nie są tym, na co najczęściej zwracamy uwagę podróżując. Citylight są mniej krzykliwe, rozmieszczone bardziej naturalnie, dzięki czemu – wbrew pozorom – poświęcamy im na co dzień więcej uwagi.
Co nam daje citylight?
Reklamy zewnętrzne citylight pozwalają nam spokojnie zapoznać się z ofertą danej marki. Najczęściej ma to miejsce kiedy czekamy na znajomego czy autobus, spędzamy czas w centrach miast. Bilboardy to rodzaj reklamy dedykowany większym markom, których celem jest zainteresowanie swoją usługą większej liczby odbiorców. Mniejsi przedsiębiorcy mogą więc bez obaw postawić na reklamy typu citylight, i cieszyć się zwiększającą liczbą klientów bez konieczności ponoszenia dużych kosztów.
Bilboardy tracą na znaczeniu?
Choć bilboardy wciąż cieszą się dużym zainteresowaniem i przyciągają uwagę np. kierowców czekających w korkach, to coraz więcej ludzi deklaruje, że przestaje zwracać na nie uwagę. Wszystko za sprawą nieudanych kampanii rządowych, które wykorzystywały bilboardy do szokowania, narzucając odbiorcom zarówno poglądy polityczne, jak i wyznaniowe czy też nawiązując do moralności odbiorców. Nieudane kampanie rządowe, a przede wszystkim zbyt duża ilość zamówionych, krzyczących bilboardów sprawiła, że ta forma reklamy budzi coraz większą niechęć.
Sam wybierz najlepszą reklamę dla siebie – znajdzreklame.pl
Jeśli chciałbyś zareklamować swoją markę w odpowiedni sposób, warto znaleźć firmę, która pozwoli Ci wykorzystać w pełni zarówno swój, jak i Twój potencjał reklamowy. Taka właśnie jest ZnajdzReklame.pl, która oferuje ponad 30.000 powierzchni reklamowych w aż 500 miastach całej Polski.
Korzystając usług firmy możemy nie tylko zareklamować swoją markę za pomocą citylightów, ale także reklam wielkopowierzchniowych – czyli właśnie bilboardów, reklam umieszczonych na autobusach, telebimach czy paczkomatach, a także przeprowadzić profesjonalne kampanie smsowe czy internetowe. Specjaliści ze ZnajdzReklame.pl już w kilkanaście minut darmowo wycenią koszty interesującej Cię reklamy, pomogą i doradzą tak, aby o Twojej marce usłyszeli wszyscy.
Bardzo dużym atutem firmy ZnajdzReklame.pl, o którym nie można zapomnieć, jest także pomoc od początku do końca kampanii, w tym także na etapie raportowania – dzięki temu otrzymujesz informację zwrotną i masz pewność co do skuteczności działań firmy. Na stronie internetowej firmy możemy skorzystać z opcji darmowej wyceny interesującej nas reklamy, dzięki czemu już od początku, nie ponosząc żadnych kosztów, dowiemy się jak będzie przebiegała i ile będzie kosztowała promocja naszej marki.
2 komentarze
Dzisiaj reklamowanie firmy jest kosztowne, dlatego należy się dobrze zastanowić jaką reklamę wybrać, najlepiej zrobić to ze specjalistami, którzy się na tym znają
Dzisiaj zewsząd docierają do nas reklamy, że przechodząc obok nich próbujemy ich nie zauważać